نظافت شرکت

شرکت نظافت گستران پایتخت ارائه دهنده خدمات :نظافت منزل ، ساختمان، راه پله توسط نظافتچی خانم وآقای جوان و آموزش دیده در شرق، غرب، شمال، جنوب تهران با پشتیبانی 24 ساعته،بهترین کیفیت دارای مجوز رسمی شما می‌توانید با تماس با شماره 77651357-021 به نزدیکترین شعبه متصل شوید و نیروی نظافتی خانم یا آقا با خصوصیات مدنظر خود را به خدمت بگیرید.

ثبت نظافت فوری

کارشناسان شرکت تمیز گستران منتظر ثبت درخواست نظافتچی تلفنی شما هستند.

چرا نظافت محل کار (شرکت، دفتر و…) مهم است؟

نظافت دفتر کار درست به اندازه نظافت منزل اهمیت دارد. برای خیلی‌ها محل کار از خانه مهم‌تر است، ساعات بیشتری را در آن می‌گذرانند و همکاران‌شان را حتی بیش‌تر از خانواده‌شان می‌بینند. واقعیت هم آن است که اکثر ما حداقل یک دوست خیلی نزدیک در محل کار داریم و محل کار برای ما یک خانه دوم است. اگر مدیر باشیم که وظیفه‌مان سنگین‌تر است باید سعی کنیم که فضا را برای کارمندان‌مان و نیرو‌های کارمان به شکلی مهیا کنیم که آن‌ها بتوانند در آن فضا احساس آرامش داشته باشند.

حالا اگر مدیر یک شرکت هستید و می‌خواهید کارمندانتان در محیط کار آرامش داشته باشند بدون شک نطافت محل کار پیش از هر چیز باید برای شما مهم باشد. اصلا فرض کنید که برای عوض کردن رنگ دفتر کار، گل‌آرایی و بقیه موارد پول ندارید اما این توانایی را دارید که محیط کاری که کارمندانتان در آن کار می‌کنند را تمیز‌تر کنید. پس باید به این مسئله دقت داشت که نظافت محل کار یا نظافت دفتر کار یکی از اصلی‌ترین ارکان داشتن یک محیط کار سالم و درست و حسابی است، نظافت دفتر کار یا نظافت دفتر کارتان را جدی بگیرید و به آن چه که در ادامه می‌آید توجه کنید:

1. نظافت دفتر کار و کارمندان سالم‌تر

حساب کنید که هر کارمند هر روز که در محل کار حاضر می‌شود چه قدر خرج روی دست کارفرمایش می‌گذارد، تمام هزینه‌ها را حساب کنید از دستمزد گرفته تا چای و قند و قهوه و هات چاکلت و نهاری که سر کار میل می‌کند. البته نکته این جاست که کارمندان همان قدری که هزینه دارند، همان قدری که برایشان خرج می‌کنید قطعا نفعی هم دارند که سر کار نگهشان می‌دارند و عذرشان را نمی‌خواهند!
همین کارمند پرخرج با بهره‌وری کم که مدام غر هم می‌زند اما به هر حال سر کار نگهداشتن آن نفعش بیشتر از سر کار نبودنش است اگر مریض شود و گوشه خانه بیفتد و مرخصی استعلاجی بگیرد علاوه بر این که باید حقوقش را پرداخت هیچ کاری هم نمی‌کند. پس واقعیت آن است که یک کارمند غرغروی کم‌بهره سالم خیلی بهتر از یک کارمند بی‌بهره ناسالم است!

تا جایی که می‌توانید به نظافت محل کار و نظافت دفتر کار کارمندان برسید، وسایل روی میز آن‌ها حتی کیبورد‌ و موس را هم در تمیزکاری فراموش نکنید، از انتشار هر گونه گرد و غبار مزاحم در فضا بپرهیزید، در جا‌های عمومی مثل محل کار انتشار بیماری خیلی زود صورت می‌گیرد پس نظافت محل کار باید یکی از اولویت‌های هر مدیری باشد.

2. نظافت دفتر کار و کارمندان راضی‌تر

می‌دانیم که اکثر کارمندان غرغرو هستند مسلما در این شرایط اقتصادی اضافه کردن حقوقشان برای افزایش رضایتمندی‌شان که در دستور کار هیچ شرکتی قرار ندارد اما می‌توان با یک محیط کاری بهتر رضایت کارمندان را افزایش داد.فکر کنید که کارمند یک شرکت هستید و صبح‌ها وقتی وارد می‌شوید هر آن چه می‌بینید کثیفی و نکبت و پلشتی است، گرد و غبار در هوا پیچیده که باعث می‌شود به سرفه بیفتید، شیشه‌ها آن قدر کثیف است که رغبت نمی‌کنید پرده‌ها را بالا‌ دهید، آیا در چنین محیطی اعصابتان خرد نمی‌شود؟!

پس اگر مدیر یک شرکت هستید بدانید که هر قدر به نظافت محل کار کارمندانتان بیش‌تر اهمیت دهید رضایتمندی آن‌ها را افزایش می‌دهید و هر چه این رضایتمندی افزایش پیدا کند بدون شک محیط کار، جذاب‌تر و پویا‌تر می‌شود.

3. افزایش کیفیت کار با نظافت شرکت

خب آن طور که در دو مورد قبل گفتیم شرکتی که نظافتش به قاعده و منظم باشد کارمندانش سالم‌تر هستند و رضایتشان هم افزایش می‌یابد وقتی کارمند یا کارگر سالم باشد و رضایت هم داشته باشد بهره‌وری‌اش را بالا‌تر می‌برد، تمرکز و دقت بیش‌تری بر روی کارش می‌گذارد و نهایتا این که محصول بهتری تولید می‌کند، با ارباب رجوعش بهتر برخورد می‌کند و … .

4. نمایش چهره‌ای زیبا‌تر از کسب‌ و‌ کار به مشتریان

هر آن چه که از شما در ذهن مشتری‌تان می‌ماند و این قابلیت را دارد که پیامی را از جانب شما به او برساند نشان‌دهنده آن چیزی است که در کسب‌وکار شما اتفاق می‌افتد و پیامی را به مخاطب و مشتری منتقل می‌کند.

فرض کنید که مشتری وارد محل کار یا دفتر کار شما شود و با یک دفتر کار کثیف و نازیبا رو‌به‌رو شود، چه حسی به او دست می‌دهد؟ آیا رغبت می‌کند که حتی در محل کار شما یک چای بنوشد؟ با نظافت محل کارتان کام مشتری را تلخ نکنید، وقتی خرجش بسیار پایین است و با استفاده از خدمات آنلاین نظافت دفتر کار هوم سرویز می‌توان به راحتی محل کار را برق انداخت.

5. بازاریابی برای کسب‌و‌کار

اکثر افراد به خصوص وقتی به دفتر کار یا محل کاری مراجعه می‌کنند که مرتبط با مواد غذایی است از اولین چیزی که به طور قطع تعریف می‌کنند تمیز بودن آن محل است. تمیز بودن هر چند چندان به چشم نمی‌آید اما در ناخودآگاه ما حس خوبی نسبت به هر آن چه که تمیز است ایجاد می‌کند تا جایی که یکی از اولین ویژگی‌هایی که در مورد جایی به آن اشاره می‌کنیم تمیز بودن است.

اگر تمایل دارید که نظافت محل کار یا نظافت دفتر کارتان را به حرفه‌ای‌ها بسپارید و لذتش را ببرید یکی از راه‌های خوبی که می‌توانید برایش پیدا کنید رزرو و درخواست نیرو از شرکت خدماتی تمیز گستران پایتخت می‌باشد.

در هر منطقه که هستید خدمات ما را تجربه کنید 

بیش از هشت شعبه در سرتاسر استان تهران 

شعبه شمال

شعبه غرب

شعبه جنوب

شعبه شرق

بـامـا تـمـاس بـگـیـریـد 

021-77651357

یا ما با شما تماس می گیریم

فهرست